Чи зменшиться ціна проїзду в автобусах?

На Полтавщині є всі підстави для зниження вартості проїзду як на міських, так і на внутрішньообласних маршрутах. Про це повідомив голова Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Володимир Оніщенко під час прес-конференції щодо підсумків роботи відомства за 2015 рік. “Ми закінчили дослідження на ринку пально-мастильних матеріалів і вважаємо, що вартість проїзду в автобусах звичайного режиму руху можна знизити передовсім через те, що зменшилася ціна пального, а вона складає 40 відсотків від вартості проїзду”, – зазначив Володимир Оніщенко. Тому адміністративна колегія тервідділення АМКУ області згідно зі статтею 14 Закону України “Про Антимонопольний комітет України” рекомендувала 183 автоперевізникам Полтави та області утриматись від дій, що можуть спричинити порушення конкурентного законодавства, і привести тарифи на перевезення пасажирів на приміських, міських та міжміських маршрутах загального користування до економічно обґрунтованого рівня. Адже вартість дизельного пального з часу затвердження нинішньої вартості проїзду знизилася на 19–24 відсотки, газ подешевшав на 7–10 відсотків. “Наразі в нас вже є відповіді від багатьох суб’єктів господарювання, що вони почали проводити певні роботи, – повідомив Володимир Оніщенко. – Кожен із перевізників повинен буде надати нам свої економічні розрахунки, витрати попереднього періоду (2015 рік), де підтвердить, що в нього вартість проїзду економічно обґрунтована і відповідає тій ціні, яку заявлено. В іншому випадку перевізнику загрожують штрафні санкції”.
Окремо керівник тервідділення АМКУ зупинився на вартості проїзду в міському транспорті обласного центру. Він вважає, що виконавчий комітет Полтавської міської ради бездіяльний щодо перегляду рівня тарифів на перевезення пасажирів. І звернувся до депутатів міськради привести у відповідність вартість проїзду в Полтаві. Як приклад назвав Кременчук, де проїзд у транспорті звичайного режиму руху коштує 2 гривні, маршрутне таксі – 4 гривні, тролейбус – 1,5 гривні. Водночас тервідділення АМКУ готує аналогічні рекомендації для автоперевізників Лубен, Пирятина, Миргорода, Гадяча щодо приведення розрахунків тарифів на перевезення пасажирів у відповідність до економічно обґрунтованих витрат.
Загалом торік Полтавським обласним територіальним відділенням АМКУ отримано від фізичних, юридичних осіб, правоохоронних органів, органів влади та органів місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів понад 450 листів та звернень, більше 200 з яких розглянуті. 33 рішення адміністративної колегії тервідділення були оскаржені в судах, при цьому 22 з них залишені без змін.
“З метою реального впливу на соціально важливі ринки Полтавської області, насамперед ринки житлово-комунальних послуг, оренди землі сільськогосподарського призначення, обласним територіальним відділенням у поточному році розпочато і з власної ініціативи, і за результатами розгляду заяв 150 справ про порушення конкурентного законодавства. Припинено 136 порушень, порушників оштрафовано на суму майже 3,2 мільйона гривень. Сплачено до Державного бюджету за зазначений період майже 2,5 мільйона гривень”, – підсумував Володимир Оніщенко.

Олена ІГНАТЕНКО
“Зоря Полтавщини”

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.