Вирішувати пенсійні питання можна через Інтернет

Із розвитком інтернет-технологій в системі Пенсійного фонду України створений сучасний електронний ресурс – веб-портал, завдяки якому можна в режимі он-лайн вирішувати питання з мінімальною втратою часу, коштів, сил і постійно контролювати дані, які впливають на розмір пенсії чи впливатимуть у майбутньому. Без звернення до працівників Фонду це можна зробити вдома, на роботі, у будь-якому місці, де зручно і де є Інтернет. Всі електронні послуги безкоштовні.
Сайт електронних послуг – за адресою: www.portal.pfu.gov.ua.
Щоб зареєструватися на веб-порталі, необхідно:
1. Особисто звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України (ПФУ) й оформити заяву. Фізичній особі треба мати при собі паспорт та ідентифікаційний код, юридичній – документ, що посвідчує її належність до організації. Користувачу видадуть розписку про одержання заяви, а також реєстраційний код для реєстрації на веб-порталі.
2. Зайшовши на веб-портал ПФУ за адресою www.portal.pfu.gov.ua і вибравши пункт меню “Реєстрація на порталі”, заповнити реєстраційну форму, вибравши логін і пароль.
3. На електронну адресу, вказану користувачем, надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження користувач отримує повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.
Користування інноваційними технологіями значно розширює можливості громадян зручно, оперативно та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до управління Пенсійного фонду.
Додаткові роз’яснення можна отримати за телефоном управління Пенсійного фонду України Київського району в м. Полтаві: 56-59-75, або за адресою: м. Полтава, вул. Червоноармійська, 3, кімн. 127 (вікно 6).

Людмила СМОТРИЦЬКА
Начальник управління Пенсійного фонду України Київського району
в м. Полтаві

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.