Крюківські вагони – у метро Харкова

У  продовж останніх 14 років крюківські вагонобудівники готують власні подарунки Україні до її Дня Незалежності. Загалом це – різноманітна техніка соціального призначення. Починали з вітчизняного пасажирського вагона “Україна”. Відтоді на наших залізницях почали з’являтися власні новенькі експреси. А десять років тому – ще й міжнародний. Тоді ж у серпні було виготовлено два перших вагони метро.
Наразі у Київському метрополітені працюють 30 вагонів виробництва ПАТ “КВБЗ”, 95 вагонів, модернізованих на підприємстві за кошти Кіотського протоколу, вже більше року з комфортом перевозять киян. На черзі – глибока модернізація ще півсотні застарілих вагонів. Цього року до Дня Незалежності подарунок від крюківських вагонобудівників отримав Харківський метрополітен, який до того ж святкує своє 40-річчя. З нагоди передачі поїзда в експлуатацію на станції “Героїв праці” Салтівської лінії відбулися урочистості, в яких взяла участь делегація Крюківського вагонобудівного заводу на чолі з головою правління ПАТ “КВБЗ” Анатолієм Шабалою.
Новий поїзд складається з
5-ти вагонів, які мають новітні електричні асинхронні двигуни, котрі в парі з системою рекуперації дозволятимуть зекономити до 35 відсотків електроенергії. Крім того, поїзд має “чорний ящик” для реєстрації дій машиніста. Загальна потужність двигунів поїзда складає 3600 кВт. Антивандальні сидіння та пристосування для осіб з фізичними вадами також передбачені. Харків’яни зізнаються, що з 2004 року це перше поповнення рухомого складу їхнього метро. Тож планують і надалі купувати крюківські вагони.

Галина НЕСТЕРЕНКО
Журналіст

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.