Такий очікуваний дизель-поїзд

Міністр транспорту та інфраструктури України Максим Бурбак під час зустрічі з журналістами підтвердив чітку позицію щодо поступового оновлення рухомого складу Укрзалізниці. Він наголосив, що в рамках окремої державної програми у цьому напрямі передбачено довготривалу й цілеспрямовану співпрацю з Крюківським вагонобудівним заводом. “Кілька років тому окремим рішенням Кабміну було виділено кошти на закупівлю двох швидкісних потягів виробництва КВБЗ. Знаю, що вони були вироблені на підприємстві до чемпіонату Євро-2012, але чомусь попередній уряд придбав “Hyundai”. Два роки вітчизняні потяги простоювали, люди не отримали гроші за свою роботу. Ми зустрічались з керівництвом КВБЗ. У Кременчуці з розумінням поставились до ситуації, яка є нині в Україні, й, незважаючи на курсові коливання, ціни на свою продукцію не підняли. Обидва потяги, які нещодавно рушили до Одеси та Львова, обійшлися державі у 400 мільйонів гривень. Вони нам дуже потрібні. Я так думаю, що потяги КВБЗ гідно замінять “Hyundai”, які зараз на ремонті”, – наголосив міністр. Також високопосадовець не приховував схвального ставлення до нової розробки вагонзаводу, а саме – трискладового дизель-потяга. Якщо його випробування пройдуть успішно, то вже найближчим часом транспортне Міністерство готове вести перемовини щодо закупівлі 15 таких дизель-поїздів для України.

На передньому плані – машиніст нового дизель-поїзда КВБЗ Анатолій Литвишко.

На передньому плані – машиніст нового дизель-поїзда КВБЗ Анатолій Литвишко.

А між тим, новий дизель-поїзд КВБЗ ДПКр2-001 з середини липня і до кінця серпня можна побачити на коліях Придніпровської залізниці. У рамках динамічних випробувань він курсує між станціями Новомосковськ – Дніпровський – Балівка. Керувати новим дизелем довірили двом бригадам машиністів Полтавського відділення Південної залізниці. У їхньому складі – Анатолій Литвишко, Василь Бабчук, Сергій Жирко, Максим Мусіяченко. Усі вони – досвідчені фахівці, пройшли спеціальне навчання на КВБЗ. Теоретичний курс лекцій читали їм особисто конструктори, і ось тепер вони отримали можливість набути ще й практичних навичок.
У кожній з таких поїздок обов’язково беруть участь як представники заводу, так і суміжники. Зокрема фахівці із німецьких компаній Knor Bremze та MTU – виробники одних із кращих у світі двигунів і гальмівних систем, якими оснащено й український дизель-поїзд. До проведення випробувань також мають долучитися й науковці Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В.Лазаряна. Із ними підприємство має давні партнерські зв’язки.
Тож є сподівання, що вже незабаром Україна отримає новий вид рейкового транспорту. Головною ж рушійною силою у його появі, безсумнівно, є голова наглядової ради ПАТ “КВБЗ” Володимир Приходько. Адже саме завдяки його громадянській позиції з’явилася нова галузь – пасажирське вагонобудування. Попри усі економічні труднощі, підприємство створює все нові й нові модифікації соціального залізничного транспорту. Це і є справжній патріотизм у виробничій сфері, адже українці, побачивши дизель європейських стандартів на вітчизняних залізничних коліях, уже чекають його у постійних рейсах.
Приміський дизель-поїзд ДПКр2-001 виробництва ПАТ “КВБЗ” складається з трьох комфортних вагонів, які спроможні вмістити більше 600 пасажирів. Швидкість його руху сягає від 140 до 154 кілометрів на годину. Він обладнаний усім необхідним як для роботи машиністів, так і для перебування пасажирів різних категорій, у тому числі й інвалідів.

Віра ІЛЬКОВА
“Зоря Полтавщини”

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.