Крюківський вагонобудівний завод: від ідеї до результату

На її відкриття до Кременчука прибули почесні гості: перший заступник міністра інфраструктури України Костянтин Єфименко, генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак, голова Київської міської держадміністрації Олександр Попов, голова Полтавської обласної держадміністрації Олександр Удовіченко, інші посадові особи. Вони взяли участь в урочистому мітингу, який відбувся у нещодавно збудованому складально-зварювальному корпусі пасажирського вагонобудування, де й проходила виставка.

У вітальному слові Олександр Удовіченко подякував колективу підприємства за утримання позицій беззаперечного лідера й флагмана машинобудівної галузі на теренах як Полтавщини, так і держави. Особливої подяки заслуговує той факт, що практично за рахунок власних реінвестицій, отриманих від виробництва й реалізації вантажних вагонів, Крюківський вагонобудівний завод зумів не тільки дати життя новій галузі пасажирського вагонобудування, а й створити всі умови для її подальшого розвитку, наголосив голова облдержадміністрації. Звісно, у всьому цьому процесі домінуючою й визначальною була державницька позиція президента ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимира Приходька. Держава високо оцінила його внесок у зміцнення народного господарства країни. За дорученням Глави Держави Олександр Удовіченко вручив Володимирові Приходьку орден «За заслуги» ІІ ступеня за видатні особисті досягнення в економічній діяльності. Разом із тим він зауважив, що ще не повною мірою оцінено значущість появи нової галузі. Тож держава і обласна влада зі свого боку зроблять конкретні кроки щодо її належної оцінки, підтримки й подальшого розвитку.

Костянтин Єфименко святкування 10-річчя нової галузі назвав досить символічним, адже для підприємства, яке має 140-річну історію, насправді така подія є другим диханням. Час змінюється й вимагає нового транспорту. Крюківські вагонобудівники крокують у ногу з цими вимогами. Створення ними пасажирського швидкісного залізничного транспорту – це беззаперечна перемога. Тому є впевненість, що після випробувань цей міжрегіональний швидкісний красень потяг знайде гідне місце на українських залізницях, наголосив промовець. З нагоди свята він вручив низку урядових відзнак працівникам вагонобудівного заводу.

Відомчі нагороди вручив і очільник Укрзалізниці Володимир Козак. Зокрема знаки «Залізнична слава» ІІ і ІІІ ступенів отримали, відповідно, Володимир Приходько та голова правління ПАТ Євген Хворост.

Під час урочистостей було підписано два меморандуми про подальшу співпрацю. Перший – між КВБЗ і Укрзалізницею, другий – між Київською міською держадміністрацією, КП «Київпастранс» і КВБЗ.

Якщо перший документ стосувався підтримки швидкісного пасажирського вагонобудування, то другий був більш конкретним. За словами Олександра Попова, КМДА розпочала реалізацію масштабної програми оновлення і модернізації рухомого складу громадського транспорту. У її рамках передбачається суттєве оновлення рухомого складу метрополітену. Угоду щодо реконструкції та модернізації вагонів між Києвом та Крюківським вагонобудівним заводом буде підписано найближчим часом.

– За півтора року завдяки реалізації програми ми оновимо рухомий склад метрополітену на 50 відсотків, а це 185 вагонів на загальну суму 1,6 мільярда гривень, – сказав Олександр Попов.

При цьому він зазначив, що більша частина коштів надійде за Кіотським протоколом. На ці кошти буде придбано необхідне обладнання в Японії. Згідно з укладеним меморандумом роботи з модернізації вагонів бере на себе Крюківський вагонобудівний завод. Вартість такого вагона становитиме 60 відсотків від нового, але за якістю він буде аналогічним.

Також у ході зустрічі голови КМДА з керівництвом Крюківського вагонобудівного заводу обговорювалися питання можливостей підприємства щодо виробництва рухомого складу для «легкого» метро та трамваїв. Організація спільного виробництва трамвайних вагонів Крюківським вагонобудівним заводом та підприємствами Києва може бути вигідною для обох сторін і є дуже важливою для столиці.

Вочевидь, представлені на виставці новинки крюківських вагонобудівників змусили багатьох офіційних осіб і керівників змінити думку щодо перспектив вітчизняного пасажирського вагонобудування. Динаміка його розвитку справді вражає, адже лише впродовж десятиліття завод освоїв виробництво нового асортименту продукції власної розробки. 2002 року розпочалося їх серійне виробництво. Нині до переліку моделей пасажирських вагонів входить 37 одиниць. Список доповнюють декілька моделей сучасних пасажирських візків, створено виробничі потужності обсягом до 300 вагонів на рік. Це і є головним підсумком напруженої й досить копіткої роботи творців пасажирського вагонобудування, усього колективу публічного акціонерного товариства.

Маючи вагомі досягнення, постійну роботу й гідну за неї винагороду, крюківські вагонобудівники відсвяткували професійне свято з гарним настроєм. Насамперед не забули про ветеранів праці, які, крім привітань, отримали ще й матеріальну допомогу. Бажаючих познайомитися із одним із найпотужніших заводів міста запросили на День відкритих дверей. Під час цього заходу численні гості мали змогу не тільки побувати на території підприємства, а й оглянути цехи, познайомитися з експозицією святкової виставки.

Адміністрація і профспілковий комітет потурбувалися й про культурно-спортивну програму. На заводському стадіоні відбулося масове гуляння, одним із епізодів якого був імпровізований запуск швидкісного потяга до Євро-2012. У цих заходах взяли участь не тільки заводчани, а й їхні родини, друзі та знайомі, адже гостинність – одна з основних традицій вагонобудівників.

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.