“Квиткова лотерея”

ідразу ж після початку продажу квитків на сайті УЄФА, в Інтернеті з'явилися сторінки з аналогічним дизайном, проте з однією помилкою – перевернутим прапором Польщі. Як пише Sport.pl, це було зроблено навмисне, щоб на власників сайта неможливо було подати до суду.

“Сайти­шахраї” пропонували відвідувачам придбати квитки в обхід усіх труднощів, створених на сайті ­УЄФА. Охочі мали можливість “купити перепустку” на потрібний матч без реєстрації, очікування і лотереї. Але ексклюзивним продавцем виступала УЄФА, і жоден придбаний у шахраїв квиток не є справжнім.

* * *

Лотерея, що визначила щасливчиків, які отримали право на викуп квитків, відбулася в 93 етапи, причому в закритому режимі. Про це повідомив директор департаменту з планування та продажу квитків УЄФА Педро Корреа.

“Після завершення етапу замовлення квитків настав період сортування та обробки інформації. Кількість замовлень свідчить, що бажаючих придбати квитки в кілька разів більше, ніж самих білетів. Тому право на купівлю визначалося шляхом комп’ютерної лотереї. Але оскільки йдеться про замовлення на різні поєдинки і квитки різної цінової категорії, то фактично було проведено лотереї на кожен із 31 матчів (по кожній із трьох категорій окремо). А це означає, що всього відбулося 93 розіграші”, – пояснив пан Корреа.

Сама ж процедура (за зачиненими дверима й у присутності нотаріуса) проходила 19–22 квітня у штаб­квартирі УЄФА в швейцарському місті Ньон. Про її результати УЄФА повідомить кожного вболівальника, який подавав заявку на квиток, заявили в оргкомітеті Євро­2012.

Готуючи до продажу близько 1,4 мільйона квитків, УЄФА розраховувала на 95 відсотків відвідуваності матчів. Якщо від загальної маси відняти такі категорії, як сім’я УЄФА, VIP­гості, пакети гостинності, інформаційні партнери, комерційні особи, національні федерації, то у вільний продаж надійде лише 41 відсоток, тобто 500 тисяч квитків.

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.