Передплатники обирають і виграють

– З кожним роком передплатні каталоги, а відповідно й сумки листонош, поповнюються новими виданнями, а отже, завдання поштовиків – допомогти  читачам зорієнтуватися у морі періодики, вибрати потрібну газету чи журнал. А наша співпраця  з видавництвами і редакціями – це вірна й давня дружба, спрямована на задоволення читацьких інтересів полтавців, – сказав заступник начальника з питань маркетингу і торгівлі Полтавського поштамту ЦПЗ № 1 Юрій Гавриленко, подякувавши за участь у акції всім шанувальникам друкованого слова та представникам ЗМІ.
Про найповажнішу і найтиражнішу в області газету – "Зорю Полтавщини", яка єдина у регіоні виходить тричі на тиждень, маючи змогу найоперативніше інформувати своїх читачів про різні події, – розповів менеджер нашої газети Іван Носівець. Людям полюбилися щотижневі "зорянські" додатки – "Порадниця", "Сім’я", "Ситуація", "Зустріч", "Доброго вам здоров’я" , "Сійся, родися!..", передплатники насамперед шукають у свіжому числі газети кореспонденції за листами читачів із проблемних питань.
Полтавці, котрі довго не вагалися з вибором  видання і відразу оформили передплату, могли виграти приз, а другокласники Полтавської спеціалізованої школи №3, взявши участь у конкурсі малюнків "Пошта майбутнього", отримали сувеніри від "Укрпошти". Та справа навіть не в призах. Виграли, зрештою, усі передплатники, які у наступному році отримуватимуть удома улюблену газету, і газетярі,  бо знають, для  кого працювати.
Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.