До уваги вимушених переселенців

З 1 січня 2015 року зміниться механізм одержання пенсійних виплат за фактичним місцем проживання вимушених переселенців

Як уже повідомлялося, 7 листопада 2014 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 595 щодо здійснення соціальних виплат особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції. На підставі цієї постанови прийняття заяв про переведення пенсійних справ, призначення пенсій, виплату допомоги на поховання, недоотриманої пенсії від осіб, місце проживання яких зареєстровано на територіях проведення антитерористичної операції, здійснюється лише на підставі довідки про взяття на облік як тимчасово переміщеної особи, яка видається органами соцзахисту відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року № 509.
Інформація про переселенців заноситься до Єдиної інформаційної бази даних про взятих на облік осіб, які переміщуються. Як передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 5.11.2014 р.                  № 637 “Про здійснення соціальних виплат особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України і районів проведення антитерористичної операції”, внесення інформації про пенсіонерів із числа переміщених осіб до зазначеної бази свідчить про проходження процедури реєстрації і гарантуватиме подальше здійснення пенсійних виплат.
Цей факт треба обов’язково взяти до уваги і тим пенсіонерам із числа переселенців, які на момент прийняття постанови № 595 уже перебували на обліку в Пенсійному фонді. А також тим, які тільки подали чи збираються подати заяви до територіальних управлінь.
Відтак з 1 січня 2015 року не отримають пенсію без оформлення довідки про взяття на облік особи, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції та яких відповідно не внесено до Єдиної інформаційної бази даних про взятих на облік осіб, які переміщуються.
Пенсіонер має особисто звернутися до управління Пенсійного фонду України, подати заяву про запит пенсійної справи і вищезазначену довідку. У випадках, коли довідка видана не тим територіальним органом, на території якого розташовано управління Фонду, до якого звернулася особа із заявою, необхідно буде звернутися за видачею нової довідки.

Прес-служба головного управління
Пенсійного фонду України
в Полтавській області.

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.