На поштових марках – українське пасажирське вагонобудування

Увійшли в обіг та стали дійсними для оплати послуг поштового зв’язку три нові марки. На одній із них – вагон із дерев’яною обшивкою – як данина історії. На двох інших – вагони виробництва Крюківського вагонобудівного заводу. Це – пасажирський вагон серії 61-779Г. Саме такими були перші серійні вітчизняні вагони випуску 2002 року, що увійшли до складу столичного експреса Київ–Харків. А також пасажирський вагон моделі 61-788 із сімейства вагонів другого покоління виробництва КВБЗ. Він став прототипом сучасних вагонів для міжрегіональних швидкісних поїздів.

Церемонія спецпогашення  пройшла у присутності працівників “Укрпошти”, керівників КВБЗ та членів Спілки філателістів Полтавщини. Для цього особливого випадку було виготовлено спеціальний штемпель, на якому зображено вагон, а також зазначено: “27.07.2012, Кременчук, 39625, Полтавська область, перший день”. Цим штемпелем гасилися нові марки тільки один день і тільки на двох поштових відділеннях: Київ-1 та Кременчук-25. А затим штемпель передано до музею “Укрпошти” на зберігання. Тож конверт із таким спецпогашенням є дуже привабливим і цінним для колекціонерів-філателістів. Поставили відбитки штемпеля та свій підпис на конвертах: від КВБЗ – директор із персоналу та соціальних питань Сергій Мельник; від “Укрпошти” – заступник директора Полтавської дирекції УДППЗ “Укрпошта” Людмила Сушко.

Серія марок про машинобудування започаткована у 2005 році. Але з того часу вийшли лише поштові мініатюри про локомотиви та вантажні вагони. Українські пасажирські вагони на марках – це гідне продовження теми. І хочеться вірити, що на наступних марках будуть зображення нових українських вагонів та поїздів. На Крюківському вагонобудівному заводі вони вже створені. До речі, спеціально до церемонії спецпогашення випущено й особливий конверт. На ньому теж зазначено «Перший день» і вміщено зображення найновішого двосистемного міжрегіонального електропоїзда виробництва КВБЗ.

aНові марки й конверт, присвячені українському вагонобудуванню.

 

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.