Днями з Полтавської дирекції УДППЗ "Укрпошта" надійшов коментар щодо проблеми, викладеної в публікації, за підписом заступника директора з питань технології послуг Миколи Перепелиці. В ньому зокрема, зазначено: "Щодо звернення полтавки Валентини Каліновської, то в даній ситуації виникла прикра помилка. Листоноша міського відділення поштового зв'язку љ20, яка постійно обслуговує заявника, перебувала у тарифній відпустці, й доставку преси на цій дільниці довелося здійснювати іншим листоношам. До речі, в цей період листонош не було ще на двох дільницях".
За словами Миколи Перепелиці, доволі скрутна ситуація склалася в липні-серпні ц.р. у відділенні поштового зв'язку љ39, де мешкає Ольга Литвиненко, яка теж скаржилася на незадовільну доставку газет. Так, із дев'яти доставних дільниць на той момент працівників не було на п'яти. Відповідно доставка пошти на всі ці дільниці була покладена на чотирьох листонош.
Аби у відділенні поштового зв'язку љ39 стабілізувати доставку періодики, було запроваджене моторизоване підвезення преси до доставних дільниць, кількість яких внаслідок укрупнення скоротилася на дві одиниці.
Що й казати, проблем у поштовиків накопичилося чимало. Але питання – чому від цього страждають передплатники? – так і залишається риторичним.
За словами Миколи Перепелиці, доволі скрутна ситуація склалася в липні-серпні ц.р. у відділенні поштового зв'язку љ39, де мешкає Ольга Литвиненко, яка теж скаржилася на незадовільну доставку газет. Так, із дев'яти доставних дільниць на той момент працівників не було на п'яти. Відповідно доставка пошти на всі ці дільниці була покладена на чотирьох листонош.
Аби у відділенні поштового зв'язку љ39 стабілізувати доставку періодики, було запроваджене моторизоване підвезення преси до доставних дільниць, кількість яких внаслідок укрупнення скоротилася на дві одиниці.
Що й казати, проблем у поштовиків накопичилося чимало. Але питання – чому від цього страждають передплатники? – так і залишається риторичним.