Через півтори години працівникам аварійної бригади відновлювального потяга ст. Гребінка та співробітникам МНС області вдалося призупинити витік аміачної води, загерметизувавши заливну горловину цистерни. А ще майже через три години свинцеві та дерев’яні заглушки встановили на другій цистерні, ліквідувавши витік із пробоїни. Під час виконання цих робіт рятувальники МНС поставили водну завісу, щоб не утворилася отруйна хмара.
З огляду на те, що за 100–400 м від місця аварії розташовані 20 приватних житлових будинків, де мешкає понад 25 людей, на час ліквідації аварії їх із домівок евакуювали. У лікарні одразу почали готувати ліжка для потерпілих. Та за медичною допомогою ніхто не звернувся. Згідно з висновками СЕС Гребінківського району загрози життю та здоров’ю людей не було.
З допомогою відновлювального поїзда на залізничну колію поставили першу цистерну. А ось другу піднімали вже за допомогою двох відновлювальних поїздів. Рух залізничного транспорту на час ліквідації аварії не припинявся.
На роботах були задіяні три пожежні автоцистерни, пожежний та відновлювальний потяги, працівники “швидкої допомоги”, транспортної міліції, міського райвідділу міліції, загалом близько 70 чоловік.
За однією з версій правоохоронців, причиною, через яку перекинулися дві цистерни з аміаком, став башмак, що прикипів до рельси через тертя. Правоохоронці не виключають того, що аварія сталася через недогляд залізничників, які вчасно не проконтролювали розташування башмака. Триває слідство.
З огляду на те, що за 100–400 м від місця аварії розташовані 20 приватних житлових будинків, де мешкає понад 25 людей, на час ліквідації аварії їх із домівок евакуювали. У лікарні одразу почали готувати ліжка для потерпілих. Та за медичною допомогою ніхто не звернувся. Згідно з висновками СЕС Гребінківського району загрози життю та здоров’ю людей не було.
З допомогою відновлювального поїзда на залізничну колію поставили першу цистерну. А ось другу піднімали вже за допомогою двох відновлювальних поїздів. Рух залізничного транспорту на час ліквідації аварії не припинявся.
На роботах були задіяні три пожежні автоцистерни, пожежний та відновлювальний потяги, працівники “швидкої допомоги”, транспортної міліції, міського райвідділу міліції, загалом близько 70 чоловік.
За однією з версій правоохоронців, причиною, через яку перекинулися дві цистерни з аміаком, став башмак, що прикипів до рельси через тертя. Правоохоронці не виключають того, що аварія сталася через недогляд залізничників, які вчасно не проконтролювали розташування башмака. Триває слідство.