Партія вахтових спецмашин відвантажена вітчизняним ГЗК

Чергова партія вахтових спецмашин КрАЗ-5233 (АСВ-014) виїхала з Кременчуцького автозаводу до споживачів – цього разу на Північний та Інгулецький гірничо-збагачувальні комбінати. Це друге протягом останнього часу відвантаження гірникам спеціалізованих автомобілів для перевезення вахтових бригад.
Кузов-фургон українського виробника ТОВ «Інтеркарготрак» (м.Черкаси) встановлено на двовісному шасі КрАЗ-5233Н2, оснащеному 330-сильним дизельним двигуном Євро 5, передпусковим підігрівачем рідини двигуна Webasto. Вперше на такому виді продукції виробник, на вимогу замовника, встановив додаткове електрообладнання – відеореєстратор і монітор камер заднього виду. Для зручності водія в кабіні – комфортне сидіння «Pilot». Тут же – покажчик температури повітря в кузові-фургоні й органи управління системами опалення кузова-фургона.
Салон кузова-фургона, як і в першій партії відвантажених спецмашин, має травмобезпечні сидіння з двоточковими ременями безпеки і пластиковим антивандальним захистом на задній стінці. Для безпечного пересування по салону при посадці-висадці передбачені спеціальні поручні. Система опалення – подвійна: автономна «Планар-8Д», що здатна працювати під час руху і стоянки автомобіля, і рідинна, що працює від системи охолодження двигуна. Кузов-фургон і кабіна мають стаціонарний двосторонній переговорний пристрій і ще багато з того, що полегшить перевезення та забезпечить комфорт вахтовим бригадам.
Нагадаємо, що перша партія спеціалізованих вахтових автомобілів КрАЗ-5233 (ФПВ-14224) за цим договором прибула до гірників напередодні їхнього професійного свята – Дня працівників металургійної та гірничодобувної промисловості. Тоді спецмашини були з кузовом-фургоном виробництва ПрАТ «Нефтеавтоматика» (м. Полтава).

Діна СТЕГАНЦЕВА
Журналіст

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.