Почути кожного з переселенців

Нині на Полтавщині зареєстровано понад 30 тисяч переселенців із Донбасу і Криму, ці люди постійно потребують уваги й підтримки. Минуло більше року, як обласною держадміністрацією було укладено Грантовий контракт із Представництвом Європейського Союзу в Україні на фінансування проекту ЄС “Полтавська область для внутрішньо переміщених осіб”. Наприкінці минулого тижня в облдержадміністрації відбулася робоча нарада обласної Координаційної ради з реалізації проекту, яку провів перший заступник голови ОДА Олег Пругло.
Як розповів заступник директора Департаменту – начальник управління міжнародного співробітництва та залучення інвестицій облдержадміністрації Дмитро Орлов, загальний бюджет проекту складає 1 млн 154 тисячі євро. Із них більше одного мільйона євро надав ЄС, надходять кошти і з місцевих бюджетів та Фонду загального обов’язкового державного страхування. Наразі використано уже 245 тисяч євро, в першу чергу – на забезпечення тимчасовим житлом переміщених осіб, їхню зайнятість у громадських роботах, працевлаштування за спеціальністю, підготовку та впровадження бізнес-проектів, надання переселенцям адміністративних і соціальних послуг.
У нараді взяли участь партнери облдержадміністрації з реалізації проекту, серед яких – Полтавська й Гадяцька міські ради, Новогалещинська селищна рада, обласна організація Товариства Червоного Хреста України, благодійна організація “Світло надії”, Полтавський обласний центр зайнятості. Їхні керівники й представники розповіли про вже зроблене і найсуттєвіші проблеми, які треба вирішити.
І відразу після наради її учасники долучилися до презентації програмно-апаратного комплексу Обласного контактного центру, придбаного в рамках реалізації проекту ЄС “Полтавська область для внутрішньо переміщених осіб”. Презентація відбулась у приміщенні комунальної бюджетної установи “Обласний контактний центр” Полтавської обласної ради. Спеціальне сучасне обладнання значно поліпшить роботу операторів “гарячої” телефонної лінії контактного центру. Його директор Віталій Бугаєць розповів, що при надходженні телефонного дзвінка оператор відразу фіксує телефонний номер і вже у процесі розмови починає створювати картку заявника. Сервер зберігає запис розмови, дані про осіб, які зверталися по допомогу. А щомісяця до контактного центру надходить 100–120 запитів.
Придбання нового сервера та його програмне забезпечення профінансував Європейський Союз у рамках проекту “Полтавська область для внутрішньо переміщених осіб”.

Марія ВІТРИЧ
Журналіст

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.