Культ жіночої краси

Захоплення природною красою людини в епоху Ренесансу ознаменувало появу на живописних полотнах неприкритих одягом натур, що справила ефект революції на противагу догматичному Середньовіччю. Сьогодні вибір митцем такого об’єкта для змалювання не викликає гострої критики, позаяк відповідає канонам окремого художнього стилю – ню. Нерозуміння й осуд, щоправда, може викликати надмірна вульгаризація зображення. Однак це для робіт експозиції “Жіночий погляд” молодої полтавської художниці Наталії Корф-Іванюк, що відкрилась у Художньому салоні, не характерно.
– Я прагнула відчути мову тіла. Мені хотілось відчути цю пластику, лінію, щоб саме вона допомогла глядачу зрозуміти, яка психологія цієї натури або яка концепція цієї роботи, – розповіла художниця.
На виставці представлено більше 20 робіт, які кольором, як яскравим зображально-виражальним засобом, створюють різні відтінки смислового навантаження творів.
– Був “білий” період, коли хотілось так малювати жіноче тіло, щоб воно ніби розчинялось в просторі. Білий фон стіни, білий посуд – виникає відчуття граційності й ніжності водночас. Деякі роботи виконані в темних тонах.
Колеги відзначали у творах Наталії Корф-Іванюк вплив класиків живопису, а директор Полтавського художнього музею (Галереї мистецтв) Ольга Курчакова зауважила, що виставка виглядає чоловічою не лише тому, що в центрі уваги – жіноча краса, а й завдяки “рішучій” техніці, якою Наталія ніби ліпить скульптури.
Художниця зізнається: постійний творчий пошук – її кредо, відтак уже почала працювати над новими темами.

Євгенія ДАВИДЕНКО
“Зоря Полтавщини”

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.