“Війнувши духами і туманами…”

Авжеж, навіть півгодини, проведені серед "артилерії" ароматних флакончиків у спілкуванні з консультантами парфумерного магазину, – випробування для сильних духом. Тож важливо вже наперед орієнтуватися хоча б щодо найголовнішого: найвищою концентрацією запаху володіють саме духи (Parfum), потім іде парфумерна вода (Eau de Parfum), а найменш концентрований аромат – у туалетної води (Eau de Toilette). Залежно від концентрації пахучих масел різниця в запаху і, відповідно, у ціні може бути вельми істотна. Врахуйте також, що полегшені версії ароматів найчастіше містять в назві такі слова, як light, shine, tropic, eau delicate, eau legere, і нанесені вони на упаковку зазвичай дрібненьким шрифтом. Продавці ж, зі зрозумілих причин, не загострюють увагу покупців на такій інформації.
Не потрібно забувати і про вік жінки, котрій адресований подарунок: пані за сорок шлейф ванільного печива або легковажна цитрусова композиція вже не пасуватиме. Але, який би аромат ви не вибирали, ні в якому разі не можна "пробувати" його на усіляких предметах – поролонових подушечках, ковпачках від флакона чи папірцях. Аромат здатен проявити себе тільки на шкірі.
Не має сенсу перебирати за один раз багато флаконів, сходіть у парфумерний магазин і "послухайте" максимум три аромати. Той, що сподобався найбільше, спробуйте на своїй шкірі. Але не купуйте його відразу, адже серединні та базові ноти починають розкриватися не раніше, ніж через годину. Проведіть з цим ароматом день і, якщо ви у ньому не розчаруєтеся, можете бути спокійними, принаймні за сумлінний вибір подарунка.

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.