Полтавська марка

Президент ВАТ Володимир Приходько та голова правління Євген Холод ознайомили керівників “Укрзалізниці” з роботою підприємства, зокрема з вагоноскладальним та півскатно-візковим цехами. Крім цього, продемонстрували будівництво нового складально-зварювального корпусу та новітні технологічні процеси, які застосовують при виготовленні пасажирських і вантажних вагонів. Гості також побували в інженерному корпусі, який обладнаний за останніми вимогами часу. Саме тут інженери працюють над удосконаленням уже розроблених конструкцій вагонів, конструюють та проводять експериментальну роботу з дослідними зразками. Фахівцями Крюківського вагонобудівного заводу в конструкціях пасажирських вагонів передбачені система кондиціювання повітря з автоматичною системою керування, система відеонагляду та пожежної сигналізації, інформаційні табло для пасажирів, санітарно-технічна система закритого типу. Все це дозволяє створити комфортні та безпечні умови перевезень пасажирів.
Оглянувши потужності підприємства, заступник генерального директора “Укрзалізниці” Леонід Лобойко наголосив, що ВАТ “Крюківський вагонобудівний завод” є провідним машинобудівним осередком нашої країни, де створені оптимальні умови для виготовлення якісного українського продукту. Попри всі труднощі часу, колектив не стоїть на місці, продовжує розробляти, випробовувати, будувати нові моделі вагонів та знаходити шляхи їх реалізації. Нині вагони кременчуцького підприємства використовують у залізничних потягах Росії, Білорусі, Казахстану, а на українській залізниці з них сформовано 16 фірмових поїздів першого класу. Леонід Лобойко подякував керівництву заводу за турботу, яку воно проявляє до свого колективу, за модернізацію технологічного процесу на виробництві, а також за тісний зв’язок з іншими підприємствами України. Крім того, Леонід Лобойко зазначив, що Президентом України Віктором Януковичем, урядом держави окреслена чітка стратегія підтримки вітчизняного товаровиробника, тому найближчим часом у тендерних торгах на виробництво 2 поїздів (18 вагонів), які будуть рухатись зі швидкістю 160 кілометрів за годину, обов’язково братиме участь ВАТ “Крюківський вагонобудівний завод”.
Виступаючи перед колегами та гостями, президент ВАТ Володимир Приходько підкреслив, що досвід та вагомі успіхи підприємства довели, що український виробник був і залишається конкурентоспроможним та одним із найкращих як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. Він наголосив, що нині завершується виготовлення ще 10 вагонів купейного типу, які будуть повністю підготовлені для передачі Південно-Західній залізниці до 10 грудня цього року. В найближчих планах підприємства – до кінця поточного року довести загальний випуск вантажних вагонів до 9 тисяч одиниць, а у першому кварталі 2011 року – випуск 2,5 тисячі вагонів для перевезення вантажів.
aГолова правління ВАТ “КВБЗ” Євген Хворост, заступник міського голови Кременчука Олександр Биков, заступник генерального  директора “Укрзалізниці” Леонід Лобойко, президент ВАТ “КВБЗ” Володимир Приходько і начальник Південної залізниці Віктор Остапчук.

Анна КУДІЯРОВА
Журналіст
Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.