Маршрут “Еталона” має бути еталонним

Віра ІЛЬКОВА
“Зоря Полтавщини”

Зокрема, фахівці відділення гігієни праці Кременчуцької СЕС вже мають вагомі напрацювання в цьому напрямі. Насамперед завдячуючи постійному контролю, спрямованому на чітке дотримання й обов’язкове виконання перевізниками нормативних документів, у Кременчуці в цілому оновився автомобільний парк (з доріг міста вже зникли “ГАЗелі”, в основному працюють “Мерседеси”, “Івеко”, “Фольксвагени”, автобуси середньої місткості – “Богдан”, “Еталон”), з’явилися адміністративно-побутові корпуси для перевізників, обладнано диспетчерські пункти, кімнати відпочинку та туалети на кінцевих зупинках маршрутів. Водночас завідувач відділу Сергій Кузьменко наголошує, що такі умови для своїх працюючих допоки створили не всі підприємства, тому робота триває.
 Ще донедавна великою проблемою залишалася й організація обов’язкових медоглядів водіїв. Як правило, їх проводили у пристосованих приміщеннях, які не відповідали санітарно-гігієнічним вимогам. Відповідної документації на тонометри та інші медичні прилади лікарі не мали. Траплялося й таке, що за годину лікар обстежував 60 водіїв і більше, за умови, що на огляд одного водія за нормативами відводиться до п’яти хвилин. Для запобігання подібних явищ працівники санстанції винесли постанови про призупинення роботи двох таких медичних пунктів, наклавши відповідні штрафні санкції. Керівники автопідприємств відреагували досить швидко: направили на спеціальні курси медпрацівників, після закінчення яких вони пройшли атестацію, та забезпечили медпункти всім необхідним обладнанням.
На запитання, яким чином вдається впливати на перевізників, Сергій Кузьменко говорить: “Як завідувач відділу я є членом тендерного комітету, який щомісяця розглядає питання щодо продовження терміну договору між перевізником і міськвиконкомом. Якщо до перевізника є претензії, то є підстава для скасування договору. Тут ураховують усі питання: обладнання зупинок, графік руху, скарги мешканців, паркування, нічні стоянки, проведення медичних і технічних оглядів. У цьому тендерному комітеті є представники ДАІ, обласної комісії, Укравтодору – обласного відділення, міськвиконкому, він є доволі представницьким органом. Тому перевізнику краще виконати всі вимоги й усунути недоліки, не чекаючи розірвання договору. Це крайній захід, за умови його застосування перевізник може втратити великі кошти, вкладені ним в організацію маршруту. У практиці нашої роботи таких рішень не було, поки що обходилися постановами про призупинення деяких автомобілів на марш-рутах і накладенням штрафів. Крім тендерного комітету, всі проблемні питання розглядаємо ще й на нарадах з керівниками автотранспортних підприємств, які проводить відділ транспорту й енергетики міськвиконкому щовівторка за участі контролюючих органів”.
Щодо скарг мешканців міста, які надходять на адресу міськСЕС, це порушення шумового режиму, неякісне прибирання сміття в місцях відстою маршрутних таксі, висадка пасажирів у невстановлених місцях, влаштування відстою в місцях, не узгоджених із СЕС тощо. Жоден із таких сигналів не залишається без перевірки та розгляду.

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.