- Зоря Полтавщини. Громадсько-політична газета - http://www.old.zorya.poltava.ua -

Олександр ТУРЧИНОВ: “Головна оцінка, яку мають отримати Міністерство внутрішніх справ, Національна поліція, – довіра і повага громадян”

–Впевнений, навіть у “губернатора” такої машини немає, – говорить секретар Ради національної безпеки і оборони України Олександр Турчинов.
Він та міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков вручили територіальним підрозділам поліції області 18 сучасних електромобілів для користування в оперативно-службовій діяльності, 31 родині поліцейських Полтавщини – сертифікати та ключі від квартир і відзначили кращих правоохоронців. Долучилися до урочистої церемонії міністр молоді та спорту України Ігор Жданов, голова облдержадміністрації Валерій Головко, голова обласної ради Олександр Біленький. Гості зі столиці взяли участь у відкритті першого в регіоні й 21-го за ліком в Україні нового сервісного центру МВС, що замінить колишній міжрайонний реєстраційно-екзаменаційний відділ.
– Полтавське обласне управління поліції є одним із найкращих у розкритті злочинів, – говорить Олександр Турчинов. – Впевнений, що й технічне забезпечення поліцейських, і вирішення їхніх соціально-побутових питань – усе це зміцнює безпеку нашої держави. Головна оцінка, яку мають отримати Міністерство внутрішніх справ, Національна поліція, – довіра і повага громадян. До речі, початок роботи в Полтаві нового сервісного центру свідчить, що європейські стандарти життя реалізуються тут, на Полтавщині, і стають частиною повсякдення. Кожен українець зможе вирішувати за допомогою центру важливі питання без черг і головне – без хабарів.
Ключі від 31 квартири в Горішніх Плавнях вручили працівникам поліції. Вони брали участь в антитерористичній операції на сході країни й мають гостру потребу в помешканні. Тож органи місцевого самоврядування передали квартири на баланс поліції. За останні роки вперше так масштабно надають житло правоохоронцям.
По ключі від нових осель й сертифікати на них поліцейські виходили переважно з родинами, але кілька бійців виконували службовий обов’язок на сході країни, тож документи на квартири вручили їхнім дружинам і дітям. Так, наприклад, Євгенія Грак приїхала із двома донечками Катериною та Марією з Кременчука. Її чоловік Андрій – на ротації в зоні АТО.
– У чоловіка сьогодні день народження, це хороший подарунок йому до свята, – каже Євгенія. – У 2010-му ми одружилися. Відтоді по найманих квартирах і живемо. Фінансово, звісно, складно. Тому це велика радість – одержати власне житло. Коли нам подзвонили й повідомили, що треба приїхати отримати ордер на квартиру, ми стрибали від радості.
18 службових електромобілів “Мitsubishi Outlander PHEV” вирушать до 11 районних відділів і відділень поліції – Гадяцького, Глобинського, Гребінківського, Карлівського, Кобеляцького, Кременчуцького, Лохвицького, Лубенського, Миргородського, Полтавського та Хорольського – для груп реагування патрульної поліції. Частину автівок буде задіяно для патрулювання віддалених населених пунктів області.
Кращим правоохоронцям Полтавщини, які довели свій професіоналізм, ефективність під час розкриття кримінальних правопорушень і забезпечення правопорядку, Олександр Турчинов і Арсен Аваков вручили відзнаки МВС та цінні подарунки – годинники.
***
Після загального фото на згадку посадовці вирушили оглядати новий сервісний центр МВС. Він розташований у Полтаві по вулиці Європейській, 164. Працює з вівторка по суботу, без обідніх перерв. У ньому громадяни можуть зареєструвати чи перереєструвати авто, зняти з обліку транспортний засіб, одержати чи замінити посвідчення водія, отримати міжнародне водійське посвідчення та довідку про несудимість. Також у центрі працює екзаменаційний клас для складання теоретичних іспитів зі знання правил дорожнього руху.
– Це 21-й новий сервісний центр, який працює в Україні. До кінця року їх буде 50, – наводить статистику Арсен Аваков. – Дуже важливо ловити за руку шахраїв і хабарників, але стратегічно важливіше прибирати системні ризики в корупції. Ця мережа (сервісних центрів. – Авт.) прибирає низові компоненти корупції.
– За полтавське сало права вже отримати неможливо. Я так розумію? – цікавиться жартома Олександр Турчинов.
– Ні за сало, ні за ковбасу, – відказує начальник головного сервісного центру МВС України Владислав Криклій. Інформує про роботу: – На заміну старим чергам і віконцям прийшли електронна черга, де можна отримати номерок, дочекатися на інформаційному табло сповіщення про виклик до адміністратора і в прозорому офісі отримати послугу. Ми скоротили тривалість надання більшості послуг. Заміна водійських посвідчень наразі займає 20–30 хвилин, реєстрація транспортних засобів – 1,5–2 години. Працюємо над тим, щоб більше послуг з’являлося онлайн. Велика подія – запуск до кінця червня нових екзаменаційних білетів (для складання теоретичних іспитів зі знань правил дорожнього руху. – Авт.). До їх розробки долучилися представники громадськості. Ми отримали понад 100 тисяч пропозицій і зауважень. Уперше питання тестів вирішується не кулуарно, а разом із громадою. Не тільки екзаменаційні білети допоможуть прибрати корупційні прояви. Вже починаємо тестувати і запроваджувати систему фіксації складання як теоретичних, так і практичних іспитів – в автівці будуть облаштовані відеореєстратори.
Сервісний центр працює за принципом екстериторіальності – послуги тут можна отримати незалежно від місця реєстрації. Як і всі оновлені сервісні центри, він обладнаний камерами відеоспостереження. Для дорослих, які очікують своєї черги, створена буккросинг-зона, а найменші відвідувачі можуть побавитися у дитячому куточку.
Кілька осіб очікують своєї черги у залі.
– “Шановний відвідувач із чеком №17, підійдіть, будь ласка, до робочого місця №8”, – оголошує система.
Довго людям чекати не доводиться. Біля електронного пристрою для отримання номерка час від часу утворюється черга. Одержати його відвідувачам допомагає працівниця установи.
За робочим місцем №6 працює провідний консультант-адміністратор центру Валентина Ропавка. Щоб одержати посаду, проходила спеціальне стажування. Поруч із нею заповнює документацію відвідувач, начальник транспортного відділу одного з автопідприємств області Михайло Яненко.
– Як представник автотранспортної організації доволі часто відвідую подібні установи. Тут нині такі умови, про які я раніше не мріяв. Зручно для відвідувачів. Нині знімаю з обліку автомобіль, вибракуваний нашою організацією у зв’язку з його списанням. Раніше ця процедура займала до двох годин, – розповідає Михайло Яненко.
– Нині її можна здійснити за коротший термін – 15–20 хвилин, – інформує Валентина Ропавка.
За словами спеціаліста сектора персоналу та зв’язків із громадськістю регіонального сервісного центру МВС у Полтавській області Вікторії Трощевської, установа щодня здійснює близько 200 операцій.
– Як показує досвід уже діючих оновлених сервісних центрів, час отримання послуги скорочується значно. Електронна черга регулює процеси. Оператори взаємозамінні. Добре працює сайт (pol.hsc.gov.ua/). Тож людина може прийти в нашу установу, озброївшись знаннями із сайта. Там є перелік усіх послуг, вказано, які необхідні документи для їх здійснення. У центрі працює банківська каса, щоб людина відразу могла оплатити послуги, функціонує експертна служба. Якщо відвідувачі не можуть зорієнтуватися у сервісному центрі, звертаються до консультанта. Він допоможе. Власне, будь-хто з працівників може надати консультацію, – говорить Вікторія Трощевська.
У залі працюють 11 провідних консультантів-адміністраторів, ще троє – в екзаменаційному класі. У центрі є інформаційний бокс. Скориставшись ним, можна знайти інформацію щодо роботи установи.

Анна ВАСЕЦЬКА.

[1] [1] [2] [3]

Print Friendly, PDF & Email [4]