- Зоря Полтавщини. Громадсько-політична газета - http://www.old.zorya.poltava.ua -

Регіональний експрес: комфорт, нова якість і швидкість

Справді визначною подією для колективу Крюківського вагонобудівного заводу став запуск нового регіонального експреса Чернівці–Львів–Чернівці. Урочистості з цієї нагоди відбулися на вокзалі Чернівців. Участь у заході взяли Прем’єр-міністр України Арсеній
Яценюк, міністр інфраструктури Андрій Пивоварський, голова наглядової ради ПАТ “КВБЗ” Володимир Приходько, керівники Укрзалізниці та Львівської залізниці Олександр Завгородній і Богдан Пих.
Глава Уряду зокрема наголосив, що завдання, яке було поставлене, –  знайти кошти на інвестиції в транспортну галузь – почали виконувати. І цей процес пішов. А це означає робочі місця на Крюківському вагонзаводі, податки, ріст економіки. Це означає, що реформи в країні здійснюються і Україна змінюється.
Потяг дозволяє скоротити час подорожі від Чернівців до Львова на дві години – із 5,5 до 3,5 години. Вартість квитка – 134 гривні, що навіть дещо менше, ніж вартість такої поїздки маршрутним таксі, яка займає близько 7 годин.
Арсеній Яценюк наголосив, що Укрзалізниця завдяки зусиллям нового керівництва і міністра інфраструктури почала збільшувати свої інвестиції. Зокрема загальний інвестиційний план Укрзалізниці був 2,4 мільярда гривень. Уряд додає ще 1 мільярд гривень до кінця поточного року. Цей мільярд піде на нове полотно, ремонт чинного парку і придбання дизель-поїздів.
Варто нагадати, що за результатами конкурсних торгів нещодавно Львівська залізниця закупила дизель-поїзд серії ДПКр-2 виробництва ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод”. Вартість нового експреса складає 109,8 мільйона гривень із ПДВ. Такий потяг у складі трьох вагонів призначений для перевезення пасажирів на неелектрифікованих ділянках залізничної колії з експлуатаційною швидкістю до 140 кілометрів на годину.
Термін служби вагонів – 40 років. Поїзд має герметичні міжвагонні переходи, системи клімат-контролю, пожежогасіння, відеоспостереження та інші зручності.
Саме такий транспорт соціального призначення потрібний Україні, й крюківські вагонобудівники готові виконувати замовлення на їх виготовлення у будь-яких обсягах, запевняє Володимир Приходько.

Галина НЕСТЕРЕНКО
Журналіст

Print Friendly, PDF & Email [1]