- Зоря Полтавщини. Громадсько-політична газета - http://www.old.zorya.poltava.ua -

“АвтоКрАЗ” є і буде основним стратегічним постачальником

Інформація про те, що керівництво АТО для технічного забезпечення Національної гвардії України разом із КрАЗами військової лінійки закупило ще й вантажівки МАЗ (Білорусь) та КамАЗ (РФ), викликала неоднозначну реакцію в суспільстві. Міністр внутрішніх справ Арсен Аваков пояснив це нагальною необхідністю, адже склади “КрАЗу” наразі порожні, а на виробництво нової техніки потрібний час, якого просто немає. Тому й було прийнято рішення купити наявні на території України КамАЗи та МАЗи, які завезли в нашу країну ще до початку військового конфлікту.
Щодо замовлень на український КрАЗ, то вже сьогодні з підприємством підписано два контракти на 60 і 310 автомобілів на суму майже 361 мільйон гривень. Йдеться про броньовані й бортові тягачі, спецмашини, платформи, причепи, реммайстерні. У цьому списку й 20 бронемашин “Куга” та 21 “Спартан”. Термін поставок визначено з
1 липня до кінця року. Машини – високого рівня та якості, але з термінами поставок є проблеми. На жаль, на підприємстві вже встигли відвикнути від таких обсягів замовлень. Наприклад, у липні “АвтоКрАЗ” мав поставити 60 машин, а поставив усього 28. При цьому завод спроможний виконати завдання за наявності 70 відсотків передоплати, яку й здійснила Нацгвардія. Зараз готується ще одне замовлення на 40 одиниць техніки вартістю 95 мільйонів гривень. Тож вся надія на “КрАЗ”, якби він тільки з цим справився. “Хочу зазначити, що “АвтоКрАЗ” для нас є і буде основним стратегічним постачальником на майбутнє, допоки триматиме конкурентне співвідношення “ціна-якість”, як зараз”, – наголосив Арсен Аваков.
У свою чергу гендиректор ПАТ “АвтоКрАЗ” Роман Черняк запевняє, що підприємство має такі виробничі потужності, що упродовж року готове повністю забезпечити усі потреби української армії. Уже зараз завод виходить на випуск 250 автомобілів на місяць, хоча й має значно більші потужності. Основний склад підприємства перейшов на чотириденний режим роботи на тиждень, а деякі структурні підрозділи вже мають роботу і на п’ять, і на шість днів. Зокрема досить велике навантаження має ливарний цех. Туди вже запросили працівників сталеливарного заводу, який нині простоює. Також “АвтоКрАЗ” готовий поділитися частиною неспецифічних для автомобільного виробництва замовлень з іншими машинобудівними підприємствами Полтавщини.

Віра ІЛЬКОВА
“Зоря Полтавщини”

Print Friendly, PDF & Email [1]