- Зоря Полтавщини. Громадсько-політична газета - http://www.old.zorya.poltava.ua -

Немов біля розбитого корита

Через рік холодильник зламався. Звичайно ж, я викликала майстра. Прибув лише через тиждень, замінив якусь деталь і пішов. А холодильник так і не почав нормально працювати. Я була змушена знову викликати майстра, але він не з'явився. Тож згідно зі статтею 8 Закону України “Про захист прав споживачів” 12 вересня 2011 року я звернулася до дирекції ТОВ “Піраміда” з проханням безоплатно усунути несправність роботи холодильника протягом 14 днів. У результаті його забрали в сервісний центр. Через тиждень по тому менеджер магазину передзвонив у сервісцентр, де пообіцяли привезти мені вже відремонтований холодильник. Справді, його незабаром привезли і хотіли вже вивантажувати, але я не погодилася забрати холодильник без перевірки. Його відвезли назад у сервісний центр. Мені довелося звернутися на “гарячу лінію” магазину “Піраміда” і розповісти про свої поневіряння. Знайшовся мій холодильник у тому таки магазині. Його при мені ввімкнули в електромережу – ніби працює. Коли ж я включила його вдома, виявилося, що він не морозить. Залишила його так на ніч, вранці відкрила морозильну камеру, а на стінках – краплини води. Знову звернулася на “гарячу лінію” – пообіцяли розібратися. Через тиждень з’явився майстер, оглянув камеру… та й поїхав. А непрацюючий холодильник лишився. І я – ніби біля розбитого корита. І що тепер робити, куди звертатися, як захистити свої права, не знаю…

Т.БЕЗКОРОВАЙНА.

м. Полтава.

Print Friendly, PDF & Email [1]