- Зоря Полтавщини. Громадсько-політична газета - http://www.old.zorya.poltava.ua -

Здобутки і перспективи трудівників сталевих магістралей

Поточного року Південна залізниця, виконуючи державну програму електрифікації залізниць України, реалізувала на Полтавщині значний її обсяг. Зокрема, електрифіковано дільниці Гребінка – Полтава, Люботин – Полтава, Кременчук – Бурти.
– Ми розпочали електрифікацію з Полтави і зараз її продовжуємо, бо маємо чітку стратегію та розуміння розвитку залізничного транспорту, – зазначив Йосип Вінський. – Електрифікація дільниці Кременчук – Бурти – Користівка – це суттєвий крок, що сприятиме збільшенню пропускної спроможності Південної залізниці на шляху до вантажних портів Одеси, Іллічівська, Миколаєва, а згодом до Херсона та Джанкоя.
Голова облдержадміністрації Валерій Асадчев щиро подякував залізничникам за ще одне чудове свято. Він зазначив, що 2008 рік увійде в історію Полтавщини як рік аграріїв і залізничників, бо саме цього року трударі села зібрали найбільший урожай зернових, а залізничники досягли вагомих результатів у розвитку галузі.
Олександр Удовіченко привітав залізничників із новою перемогою та побажав, щоб такий конструктивний підхід без політизації завжди перемагав у всіх справах.
Варто зазначити, що на електрифікованій дільниці Кременчук – Бурти було проведено значний обсяг робіт: реконструйовано вокзальний комплекс станції Бурти, пост електричної централізації станції Крюків-на-Дніпрі, реконструйовано колійні розвилки, відремонтовано пасажирські платформи на п’яти зупиночних пунктах, модернізовано усі переїзди, пристрої технологічного зв’язку, уведено в експлуатацію нову систему автоблокування з тональними рейковими ланцюгами.
Другим етапом робіт, які заплановано провести на цій дільниці, – це вихід на Полтаву та північні регіони, наголосив генеральний директор Укрзалізниці Василь Мельничук. Він переконаний, що залізничники успішно справляться з поставленим завданням, що дозволить значно знизити транспортну складову не тільки на пасажирських перевезеннях, а й у ціні таких стратегічних вантажів, як нафта та залізна руда.
Print Friendly, PDF & Email [1]